My Elephant Thai Restaurant @ Happy Mansion - Section 17, Selangor

身邊很多朋友都介紹她,
可是我一直都沒機會去吃,
這天Noel特地來載我, 於是我們就溜了過去...
要來找吃的朋友要特別留意,
她沒特別引人注目的招牌,
當然有誰會想到在廉價屋下也有如此出名的泰國餐, 要是一個不留神很容易錯過的!
Food 099
Green Aroma - Rm8 - 點錯了, 因為我不喜歡lemongrass的味, 於是跟Noel交換她的Mango
Freshly Made Pandan, Lemongrass & Herbs
Food 112
Green Mango Cooler - Rm8 - 酸酸甜甜的, 醒胃之餘跟即將吃的泰國餐很相配
Thai Special Green Mango with Lime for a Healthy Start 
Food 109
Seafood Tom Yum Soup - 推薦! 
Spicy Galangal-Lemongrass-Lime Soup with Aromatic Herbs & Homemade Red Chili Paste
Food 119
我喜歡辣的食物, 卻偏偏不怎能吃辣! 最近愛上東炎湯, 對它我是又愛又恨的! 看到嗎, 蝦很大隻, 我喜歡這湯
Food 124
Hom Malee+Brown Rice - Rm3/pax - 飯也要那麼貴, 雖然說是糙米
Food 117
Gaeng Keow Wan Gai (Green Curry Chicken)- Rm19 - 一道非常具有泰風的菜, 產自泰中; 比一般咖哩更為香辣, 但我個人并沒特別愛它
Food 115
Khai Jiao Ho Mok (Special Egg Omelette with Fish Otak-otak) - Rm15 - 給我感覺就是洋蔥蛋一個, 沒什麼特別
Food 121
Gai Tod Kra Tiam Prik Thai-Rm16 - 看起來雖然干巴巴, 可瘋柑葉的味的清香宜人讓菜別一番風味
myElephant's Special Deep Fried Chicken Strips with Kaffir Lime Leaf, Garlic and crushed Thai Peppercone Food 123

Phone : +60010-2201283
Address : Block C-G4 happy mansion, Jalan 17/13,section 17, Selangor

No comments:

banner
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...