How could I live without You @ 龍的傳人

9.15am就到教會了﹐
看!parking空空的要打橫打直都行﹔

因為早到的關係so跑去書店walk walk see see,
我發覺這本書“Boy meets Girls: say hello to courtship”都幾吸引我,
於是把它買下;
此外,也看看有沒有之前不見的CD﹐
沒想到老板娘feel到我在找那首歌,還“特地”播給我聽呢! 一首很我很喜歡的歌


How could I live without You

How could I live without You 我怎麼能沒有你
How could I survive 失去你的愛
Without your love without your touch 我怎麼活 我怎麼過
You’re the One that heals me 唯有你醫治我
And cleanses my heart 潔淨我心
And sets me free 你釋放我
*How could I live without you 我怎麼能沒有你
How could I survive失去你的愛
Without your love without your touch我怎麼活 我怎麼過
You’re the One that heals me 唯有你醫治我
And cleanses my heart 潔淨我心
And sets me free 你釋放我
**Now I come right before you 主我來到你面前
Without my hands lifted up 高舉雙手敬拜
And my heart humbly bowed 著我屈膝降伏
At Your work on the Cross 在你寶貴十架
As You Hung there and died 當你在上懸掛
You were paying the price 為我附上代價
For my life For my life 為我死 為我死
For Your love is higher than the heavens 你的愛遠比天還要高
Deeper than the sea 比海洋更深
And all I want is You in my life 主我這一生只要你
No one else can satisfy my soul 沒有人能滿足我的心
And make me feel this way 給我這感覺
Only You Load Only You 唯有你主 唯有你
** Repeat

After church就到The Curve找Sam他們吃午餐-龍的傳人

我們點了
北海道帶子拉面
(推薦), 黃金流沙包(還是越南的比較好吃)

豬扒炒飯+桂花酒釀湯圓(這個難吃死了,千萬不要點)


4.45pm外面下著大雨﹐
回到家把今早在書店買的sticker拿來deco我的bible﹐
變身後....deng deng deng.....

今晚要早睡明天要早起~~~ *yawn* good nitee.e.e.e eeee...............

No comments:

banner
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...