Belated birthday celebration @ Banquet Bangsar Village II, KL

刚公干回来的你说要一起吃饭,
还特地到公司来接我,
让我感到很窝心~~

你选了这间餐厅

我很喜欢这里的环境很浪漫

特别是圣诞节的布置

sweet and pinky

几天前刚拿到我的生日礼物 -- 一台相机
兴奋到一直拍照

等待食物的到来, 我要开动罗!

French Pink Lemonade Rm13 (酸酸甜甜的,好喝)

Crispy Brie RM23 - 推荐!! 浓郁的芝士配上覆盆子酱,好吃

Main Course - Western Dinner Box - 推荐!!
Sauteed portabello and button mushrooms with garlic RM15

Oven Baked Butter Fish with Cream of Honey Mustard - Rm 25 推荐!!

Fresh juicy butter fish *yummy*

Dessert - Banana Toffee Cake

突然来的蛋糕让我超惊讶的, 谢谢你~~~~~
你还记得我的生日,让我感动ing....
birthday song from u....


Banquet (closed down)

No comments:

banner
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...